Klachten?

Klacht?

Vertel ons je probleem en we lossen het op.

Heb je een klacht of is er iets misgegaan?
Twijfel niet en neem contact met ons op, we lossen problemen altijd op.

Hoe?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klacht@yourpyro.nl. Het is van belang dat dit ook daadwerkelijk wordt gedaan, wanner een klacht niet bij ons kenbaar wordt gemaakt en dit leidt tot dergelijke onnodige juridische conflicten dan zullen wij de schade verhalen op de klager.

Geen oplossing?
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.